Direktlänk till inlägg 15 september 2009

Dålig dag

Av daysof love - 15 september 2009 18:28

En känsla av ovishet.

En känsla av att bara vara ivägen.

.. att igen lyssnar osv osv.

Hopplöst.


Jag valde idag även att sjunka in i mig själv, eller valde och valde. Det råkade bara att bli så. Jag började att tänka mörkt, igen. Dessa tankar gör mig glad, andra inte, jag vet vilka. Jag har målat upp hur jag vill att det ska gå till, jag är för feg att ta tag i det. Finns det något att ta tag i? Ja ett helt jävla liv, mitt så kallade liv. Jag vill  men det är svårt, jobbigt det gör ont så ont. Döden kallade på mig idag, tänk bara att få slippa alla dessa tankarna, det vore ju underbart. Ta mig här ifrån, men samtidigt har jag lovat mig själv och massa andra att jag ska kämpa, men när dessa tankarna tränger sig i in i mig gör det ordentligt ont och jag vill bara försvinna. För gott.


Dagen usch fy blä.


Ångest.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av daysof love - 10 januari 2010 17:52

Jag känner av att det blir allt för stor mellanrum. Mellan mina inlägg. Men just är det kaose här. Som innefattar en massa jobbiga tankar, funderingar, handlingar, tonvis med frågor utan svar. Jag behöver dig, att prata med. Varför tog det slut? Varf...

Av daysof love - 5 januari 2010 18:48

Hej hej! Nu ska jag försöka hålla denna bloggen uppe. Senaste tiden. Har varit mer annat än bra. Det har varit mörkt, så mörkt. Så tungt och jobbigt. Mycket har hänt. Orkar inte skriva så mycket om det, även om det är just därför som jag har denna ...

Av daysof love - 23 september 2009 13:19

Hej hej!!   Nu har det börjat gå utför. Livet är verkligen inte jag hade önskat och på köpet så börjar man att bli förkyld också. Är jag verkligen på rätt plats? ...

Av daysof love - 19 september 2009 12:45

Hej världen Så härligt väder det är idag, helt otroligt och jag sitter inne. Men har lite att fixa med, städ och plock och sånt. Men jag ska ut på promenad senare. Blir en lång sådan, det ska bli så härligt. Vad har ni för er idag? ...

Av daysof love - 18 september 2009 13:53

Går det att se det från den ljusa sidan? Ja det är klart att det går, bara man vill. Inte sant? ...

Presentation

Här är det mening att jag ska kämpa mot en mörk vardag. För att på något sätt få den att se ljusare ut och en dag mår bättre mycket bättre!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards