Direktlänk till inlägg 5 januari 2010

Nu är jag tillbaka igen

Av daysof love - 5 januari 2010 18:48

Hej hej!

Nu ska jag försöka hålla denna bloggen uppe. Senaste tiden. Har varit mer annat än bra. Det har varit mörkt, så mörkt. Så tungt och jobbigt. Mycket har hänt. Orkar inte skriva så mycket om det, även om det är just därför som jag har denna bloggen, men just nu är det för svårt. Kanske med tiden att jag kommer att förklara, säga vad det rör sig om.


Nu är det nytt år och allting.

Hoppas att detta året blir bättre än vad föregånde va...


Ha det gott...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av daysof love - 10 januari 2010 17:52

Jag känner av att det blir allt för stor mellanrum. Mellan mina inlägg. Men just är det kaose här. Som innefattar en massa jobbiga tankar, funderingar, handlingar, tonvis med frågor utan svar. Jag behöver dig, att prata med. Varför tog det slut? Varf...

Av daysof love - 23 september 2009 13:19

Hej hej!!   Nu har det börjat gå utför. Livet är verkligen inte jag hade önskat och på köpet så börjar man att bli förkyld också. Är jag verkligen på rätt plats? ...

Av daysof love - 19 september 2009 12:45

Hej världen Så härligt väder det är idag, helt otroligt och jag sitter inne. Men har lite att fixa med, städ och plock och sånt. Men jag ska ut på promenad senare. Blir en lång sådan, det ska bli så härligt. Vad har ni för er idag? ...

Av daysof love - 18 september 2009 13:53

Går det att se det från den ljusa sidan? Ja det är klart att det går, bara man vill. Inte sant? ...

Av daysof love - 18 september 2009 12:18

Hej världen Livet här hos mig har inte varit så bra de senaste dagarna. Det har präglats av ångest , massor med ångest. Jag har knappt orkat med något alls. Kännt mig så trött, orkeslös. Ändå sitter jag varje dag i skolan, försöker att hänga med så...

Presentation

Här är det mening att jag ska kämpa mot en mörk vardag. För att på något sätt få den att se ljusare ut och en dag mår bättre mycket bättre!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards